Veelgestelde vragen

Wanneer betaal ik verzendkosten en wanneer wordt het gratis verzonden?

Bij verzending binnen Nederland betaald u voor bestellingen vanaf  € 50,00 welke in een brievenbuspakje kunnen of bij bestellingen vanaf € 100,00 die als pakket worden verstuurd geen verzendkosten. Bij bestellingen welke naar België, Duitsland of Frankrijk worden verstuurd wordt het gratis verzonden bij een bestelling vanaf € 250,00. Bij alle overige landen betaald u geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 500,00. De verzendkosten zijn te vinden in de tabel en worden getoond in uw winkelmandje.

Ik heb een bestelling geplaatst en wil betalen maar dit lukt niet, hoe komt dit?

Bij online betalingen is er sprake van samenwerking tussen uw bank en de betaalprovider, soms komt het voor dat de bank storing heeft (b.v. website niet bereikbaar) of dat de communicatie niet lukt tussen de banken. De betaling wordt dan niet uitgevoerd. U kunt het dan nogmaals proberen op een later tijdstip (bestelling opnieuw plaatsen) . Indien wij een geannuleerde bestelling ontvangen waarbij de betaling niet is gelukt ontvangt u later altijd een e-mail om uw bestelling op een andere manier te betalen.

Mijn bestelling is incompleet of bevat andere artikelen als besteld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op per email of telefoon. Voor een snelle behandeling hebben wij het ordernummer/SKU nummer nodig en de omschrijving van de ontbrekende / verkeerd toegezonden artikelen. Na ontvangst van uw klacht per email krijgt u binnen 2 dagen bericht per email van ons hoe u klacht opgelost wordt. Ontbrekende artikelen worden binnen 2 werkdagen kosteloos naar u verzonden. Verkeerd geleverde artikelen mogen op onze kosten aan ons geretourneerd worden. (Via toegezonden retourenvelop, portovergoeding of retourlabel) Na ontvangst wordt het juiste artikel u dan kosteloos binnen 2 werkdagen toegezonden. (indien van toepassing)

Ik heb mijn bestelling ontvangen en ik ben er niet tevreden over, wat nu?

Neem zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op per email of telefoon. Voor een snelle behandeling hebben wij het ordernummer/SKU nummer nodig van de toegezonden artikelen waar u niet tevreden over bent. Na ontvangst van uw klacht per email krijgt u binnen 2 dagen bericht per email van ons hoe uw klacht opgelost wordt. In eerste instantie zullen wij het artikel in overleg met u proberen te ruilen voor een vervangend artikel. Mocht dit niet lukken binnen afzienbare termijn (7 dagen) dan proberen wij dit in overleg met u te vervangen door een ander artikel van soortgelijke waarde. Mochten wij het artikel om wat voor reden dan ook niet kunnen omruilen dan wordt het volledige aankoopbedrag inclusief portokosten (indien van toepassing) binnen 7 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel gecrediteerd. Artikelen die niet naar wens zijn mogen op onze kosten aan ons geretourneerd worden. (Via toegezonden retourenvelop of porto vergoeding) Na ontvangst wordt het juiste artikel u dan kosteloos binnen 2 werkdagen toegezonden.

Hoe weet ik dat mijn bestelling onderweg is?

Indien een bestelling gereed is wordt deze, indien u niet heeft aangegeven dat u deze in de winkel komt ophalen, aan u verstuurd. U ontvangt van ons een mail dat uw bestelling is afgerond en ontvangt van de vervoerder een mail met de trackingcode. Alle bestellingen besteld via de website www.safe-nederland.nl en zijn verzonden zijn te volgen d.m.v. een trackingcode. Indien u geen e-mail van ons of de vervoerder heeft ontvangen dan kan dit 2 redenen hebben. Het opgegeven e-mail adres is niet correct of de verstuurde e-mail is in uw spam box terecht gekomen of zelfs direct verwijderd door uw provider.

Kan ik mijn bestelling meteen ophalen wanneer ik voor afhalen heb gekozen?

Nee, ook als u voor afhalen heeft gekozen moet u op een bericht van ons wachten dat de bestelling compleet is en voor u klaar ligt.

Waarom zijn de levertijden zo ruim genomen?

Europost is importeur van Safe. Wij werken met een basis voorraad welke is opgeslagen op locatie in Breda. Daarnaast werken wij met de externe voorraad welke in Duitsland aanwezig is. Daarom is het mogelijk om veel bestellingen binnen één of twee dagen te versturen. Indien het vanuit Duitsland moet komen is de levertijd snel ruim een week. Wij trachten dit in de toekomst nauwkeuriger te specificeren.

Hoe weet ik dat de revieuws op deze website echt zijn?

“We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.  Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”

Komt u er niet uit?

Bel:  076 – 88 79 775

Onze zekerheden

Europost is importeur en adviseur voor Safe in Nederland

www.europost.nl

 

Sinds 1986 de meest betrouwbare partner